Alior Bank poinformował, że dołączył do grona dostawców tożsamości dla usługi mojeID. Wdrożenie mojeID i dołączenie do grona dostawców tożsamości pomoże w realizacji tych celów na rynku coraz bardziej zdominowanym przez usługi elektroniczne. Klienci Alior Banku będą mogli od teraz korzystać z usług świadczonych online przez usługodawców reprezentujących różne branże, m.in. ochronę zdrowia, ubezpieczenia, telekomunikację, energetykę, finanse, kulturę czy gry.
Udział Alior Banku w projekcie to kolejny krok w kierunku zapewnienia swoim klientom komfortu i bezpieczeństwa podczas korzystania z usług finansowych on-line. Krok ten pozwoli również Alior Bankowi na większą elastyczność i zaoferowanie swoim klientom lepszych warunków przy wyborze instytucji bankowej, w której będą mogli ulokować swoje pieniądze.
MyID to usługa, która została uruchomiona w 2019 roku i obecnie jest dostępna dla klientów 10 banków komercyjnych i ponad 500 banków spółdzielczych.
Dzięki myID potwierdzanie tożsamości jest proste i wygodne. Na stronie internetowej dostawcy danej usługi użytkownik wybiera sprawę, którą chce załatwić i zaznacza, że potwierdzi swoją tożsamość za pomocą myID. W kolejnym kroku loguje się do systemu bankowości elektronicznej swojego banku, gdzie następuje proces jego uwierzytelnienia. Na koniec potwierdza swoje dane i akceptuje ich przekazanie do wskazanego usługodawcy, po czym wraca na stronę usługodawcy i kontynuuje proces, który wymagał od niego potwierdzenia tożsamości.
W przypadku pytań lub pomocy klienci mogą kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Alior Banku za pomocą strony telefon alior bank. Alior Bank w większości przypadków wykorzystuje drogę telefoniczną do komunikacji z klientami i osobami zainteresowanymi.
3 komentarze
Remik
18 sierpnia 2022 @ 13:28
Cieszę się, że klienci Alior Banku będą mieli wsparcie. To dobre usługi, które usprawnią współpracę z bankiem.
Nowa usługa została zaprojektowana tak, aby proces współpracy z bankami był wygodniejszy i bardziej przyjazny.
Piotr
18 sierpnia 2022 @ 13:29
Zawsze dobrze jest widzieć, że bank udziela wsparcia swoim klientom. Cieszę się, że Alior Bank to robi, bo dzięki temu jego klienci będą mogli poprawić swoje relacje z bankiem.
Danuta
18 sierpnia 2022 @ 13:30
Alior Bank pracuje nad ulepszeniem swoich usług. Mam nadzieję, że klienci będą mogli korzystać z tych nowych funkcji, które pomogą im efektywniej współpracować.